Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech Dutch English German Italian Polish Ukrainian Vietnamese

Mapový portál

ZDE

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Návštěvnost stránek

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 78
TÝDEN: 1370
CELKEM: 394001

Aktuální počasí

Počasí dnes:

28. 6. 2017

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 27 až 31°C. Noční teploty 18 až 14°C.

Přehrát/Zastavit Další

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Zveřejnění obsahu informací poskytnutých na žádost podle §5 odst. 3 zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění

 

ROK 2017

 

1/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 17. 1. 2017 pod č.j.MCPKL/146/2017 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace - scanu pracovní náplně tajemnice ÚMČ Praha - Klánovice, a to jak aktuálního znění, tak všech předešlých od 1. 5. 2011.

 

Žadateli byly dne 18. 1. 2017 poskytnuty informace v celém rozsahu. Byl mu zaslán výpis Organizačního řádu ÚMČ Praha - Klánovice, kde je uvedena činnost tajemnice ÚMČ a též správního odboru ÚMČ.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 18. 1. 2017 pod č.j.MCPKL/159/2017 od občana Klánovic žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 15. a 16. 12. 2016.

Žadateli bylo dne 23. 1. 2017 odesláno rozhodnutí o odmítnutí poskytnutí zvukového záznamu

Rozhodnutí o žádosti

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 27. 1. 2017 pod č.j.MCPKL/224/2017 od občana Klánovic žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 15. a 16. 12. 2016 a zvukový záznam z veřejného zasedání ZMČ ze dne 16. 1. 2017.

Rozhodnutí o žádosti

Rozhodnutí o žádosti

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 2.2. 2017 pod č.j.MCPKL/288/2017 od členky ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 16. 1. 2017.

Dne 3.2.2017 byla žadatelka požádána o osobní převzetí zvukového záznamu, a to proti podpisu.

Dne 7. 2. 2017 si žadatelka osobně zvukový záznam převzala na ÚMČ Praha-Klánovice.

Záznam o převzetí zvukového záznamu

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

5/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 2.2. 2017 pod č.j.MCPKL/287/2017 od člena ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 16. 1. 2017.

Dne 3.2.2017 byl žadatel požádán o osobní převzetí zvukového záznamu, a to proti podpisu.

Záznam o převzetí zvukového záznamu

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

6/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 13. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/356/2017 od členky ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí informace, kolik bylo podáno trestních oznámení na pana Ing. Horníčka po dobu jeho cca 26 měsíčního vykonávání funkce starosty. Popřípadě o sdělení, který kompetentní orgán má tato oznámení v evidenci.

Odpověď - trestní oznámení.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

7/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 17. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/415/2017 od členky ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí informace, kolik činila finanční odměna měsíčně pana starosty Horníčka, kolik činí finanční odměna měsíčně panu starostovi Polákovi, kolik bude finanční odměna pro asistentku.

Odpověď na č.j. MCPKL/415/2017-finanční odměny

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

8/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 20. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/427/2017 od člena ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí informace.

1. Smlouva o zimní údržbě z předešlého období

2. Rozhodnutí Rady MČ o vypsání zadávacího řízení, jmenování komise pro otevírání obálek,hodnotící komise.

3. Zadávací řízení na zimní údržbu (včetně všech příloh)

4. Došlé nabídky

5. Zápis komise pro otevírání obálek, zápis a doporučení hodnotící komise

7. Rozhodnutí rady o potvrzení výsledku zadávacího řízení (rozhodnutí o výběru firmy)

8. Smlouvu s novým dodavatelem služeb

9. Soupis reklamací a reklamačních řízení, včetně reklamačních protokolů

10. Opis jednotlivých faktur dodavatele

11. Opis stížností občanů na zimní údržbu, který obdržel úřad

 

Dne 20. 2. 2017 bylo žadateli v celém rozsahu žádosti odpovězeno.

Doplňující informace k poskytnutým informacím.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

9/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 17. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/418/2017 žádost o poskytnutí informace - zaslání investičních plánů města pro rok 2017, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány na rok 2017 a budou financovány z rozpočtu obce nebo jiných veřejných rozpočtů.

- název projektu

- stručný popis projektu

- rozpočet projektu v mil.Kč

- plánovaný termín započetí projektu

- předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele

Odpověď na MCPKL/418/2017 zaslaná dne 23.2.2017

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

10/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 23.2.2017 pod č.j. MCPKL/478/2017 žádost od občana Teplic o poskytnutí kopie Přílohy č.1, část II., tabulka č.1 k vyhlášce č. 416/2004Sb. pokud je součástí aktuální zprávy o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě, vytvořené podle § 22 zákona č.320/2001Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě ......................

 

Odpověď na MCPKL/478/2017 zaslaná dne 23.2.2017

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozhodnutí MHMP o poskytnutí informací - odpovědi č.j. MCPKL/402/2017 ze dne 16.2.2017

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

11/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 06. 03. 2017 pod č.j. MCPKL/583/2017 žádost od člena zastupitelstva o:

- Zaslání aktuálního organizačního řádu úřadu MČ Praha-Klánovice a organizační struktury úřadu MČ

- Výše odměny, osobního příplatku, pracovní náplň a další ujednání s novým pracovníkem (např. předložením uzavřené pracovní smlouvy)

- jméno a příjmení nového pracovníka, jeho dosavadní zkušenosti (postačí i doložený CV do výběrového řízení)

- rozhodnutí o jmenování komise pro výběr (výběrové komise), dále jen „komise“.

- seznam uchazečů

- rozhodnutí komise o nejlepším uchazeči, návrh komise

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 06. 03. 2017 pod č.j. MCPKL/573/2017 žádost od členky zastupitelstva o poskytnutí informace:

- kolik Kč činí finanční odměna pro asistentku

- pracovní náplň asistentky

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

13/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 16. 03. 2017 pod č.j. MCPKL/657/2017 žádost od člena zastupitelstva o poskytnutí informace:

 

Žádám o poskytnutí informace s odkazem na zákon o hl.m. Praze v režimu zákona  č. 106/1999 Sb. v platném znění a to: 

- kupní smlouvu, nebo pachtovní smlouvu, nebo nájemní smlouvu, či jiný doklad prokazující nákup/oprávnění k použití kopírovacího stroje, který slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- kupní smlouvu, nebo pachtovní smlouvu, nebo nájemní smlouvu, či jiný doklad prokazující nákup/ oprávnění k použití tiskárny/tiskáren, která slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- fakturu, či jiný doklad prokazující náklady na servis kopírovacího stroje, který slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- fakturu, či jiný doklad prokazující náklady na servis  tiskárny/tiskáren, která slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- faktury, prokazující nákup kancelářských potřeb, tj. papírů ve formátu A4, A3, tonerů, a CD nosičů, dle sazebníku úhrad MČ-KL položka 1), ze dne 1.3.2017, tak aby byly osvědčeny skutečné náklady uvedené v sazebníku.

- faktury, výměry, či jiné dokumenty prokazující další výdaje spojené a zahrnuté do stanovené ceny sazebníku úhrad MČ-KL položka 1), ze dne 1.3.2017, s důrazem na jejich relevantnost, ti. informaci, resp. doklad o tom, kolik kopií se vztahuje k předmětným nákladům, tak aby bylo možné ověřit správnost stanovené ceny v sazebníku.  

- platové výměry všech zaměstnanců úřadu MČ Praha-Klánovice, podílejících se na vyřizování žádostí podle zákona č. 106/1999 Sb.

- algoritmus výpočtu, na základě kterého Rada MČ dospěla k výši odměny za hodinu práce – položka sazebníku  2).

- Informaci, do jaké platové třídy by byl zařazen pracovník pořizující pouze kopie listin a dále pracovník pracující se spisem, tj. vyhledávání požadovaných dokumentů a v jaké výši by takovýto pracovník/pracovníci pobírali mzdu dle příslušných zákonných ustanovení.

- doklady prokazující počet kopií učiněném na kopírovacím stroji, či na tiskárně s důrazem na životnost černobílých, či barevných náplní sloužící k tisku, resp. k pořizování kopií tak, aby bylo možné ověřit relevantnost stanovených  nákladů v sazebníku.

- doklady (znalecký posudek) prokazující životnost kopírky, či tiskárny s důrazem na relevantnost rozúčtování pořizovacích nákladů, či jiných výdajů, tak aby bylo možné ověřit relevantnost stanovených  nákladů v sazebníku položka 1)

- s ohledem na to, že ceník v položce  3) a 4) - poštovné je odchylně stanoven od sazebníku České pošty, a.s. žádám o zaslání kopie smlouvy mezi MČ a Českou poštou o poskytování služeb, ve které budou uvedeny odchylné ceny od běžného sazebníku pošty.

- pokud slouží stejný stroj pro tisk a kopírování, prosím o doložení způsobu stanovení cen a vysvětlení rozdílně stanovené ceny pro kopii a pro tisk.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ROK 2016

1/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 15. 1. 2016 pod č.j.MCPKL/114/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace a vydání dokladů: Výzvy k podání nabídek, nabídky uchazečů, výběr zhotovitele včetně hodnocení, smlouvu na provedení zakázky, kompletní fakturaci ke každé zakázce.

1. zemní práce na Deponii Smidarská v souvislosti se směnou pozemků

2. oprava komuikací ulice Smidarská v úseku od Vodojemské do Malé Smidarské a ul. Slatinská v okolí křižovatky s ul. Jeníkovickou a cyklostezkou.

3. oprava bytu, garsonky u Bazaru (leden, únor 2015).

Žadatel žádá o poskytnutí informací o mzdových nákladech zaměstnanců MČ Praha - Klánovice vč. všech odměn za rok 2015. U odměn - prémií datumy vyplacení odměn a zdůvodnění udělení odměn.

Žadateli byly dne 19. 1. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

2/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 18. 1. 2016 pod č.j.MCPKL/124/2016 od občana Prahy 10  žádost o poskytnutí informace, a to seznam všech došlých faktur na MČ Praha - Klánovice v rozsahu minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data úhrady fakturovaného plnění, popisu, IČ a názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku 2015 včetně.

Žadateli byly dne 19. 1. 2016 poskytnuty informace v částečném rozsahu.

---------------------------------------------------

3/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 12. 2. 2016 pod č.j.MCPKL/355/2016 od žadatele Istav Media, s.r.o. žádost o poskytnutí informace o plánovaných nvestičních plánech a stavebních projektů na rok 2016. Žadatel požádal o : název projektu, stručný popis, rozpočet v mil., plán.termín započetí a předpokládaný termín VŘ na dodavatele.

Žadateli byly dne16. 2. 2016 poskytnuty in-formace v celém  rozsahu.

---------------------------------------------------

4/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 07. 03. 2016 pod č.j.MCPKL/534/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace k trestnímu oznámení, které podala MČ Praha - Klánovice.

Žadateli dle §11 (4) zákona 106/1999Sb. v pl.zn. nebyla požadovaná informace poskytnuta.

Žadateli bylo dne 21. 3.  2016 zasláno odmítnutí poskytnutí požadované informace.

Žadateli bylo dne 12. 4. 2016 zasláno rozhodnutí o odmítnutí podání nformace v celém rozsahu.

Žadatel dne 22. 4. 2016 pod č.j. MCPKL/933/2016 podal odvolání proti rozhodnutí o zamítnutí poskytnutí informace č.j. MCPKL/534/2016

--------------------------------------------------

5/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 31. 03. 2016 pod č.j.MCPKL/744/2016 od občana Klánovic a člena zastupitel-stva žádost o poskytnutí informace.

-forma výběru zhotovitele na dostavbu MŠ, zdůvodnění

- kriteria pro oslovení dodavatelů

- kopie výzev včetně všech příloh

kopie všech rozhodnutí, zápis hodnotící komise, rozbor ekonomických aspektů pro zvolený typ stavby a souvisjící dokumentace

- dokumentace zahradního altánu v MŠ a veškerá související rozhodnutí

Požadované informace byly žadateli poskytnuty.

--------------------------------------------------

6/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 12. 04. 2016 pod č.j.MCPKL//2016 od občana Klánovic  žádost o poskytnutí informace:

- kolik činily celkové náklady na měsíční odměny neuvolněného zástupce starosty v období listopad 2014 - březen 2016.

- kolik bylo skutečně vyplaceno netto při zohlednění dovolené, případně pracovní neschopnosti aj.

Žadateli byly dne 14.4. 2016 poskytnuty informace v celém  rozsahu.

 

---------------------------------------------------

7/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 18. 05. 2016 pod č.j.MCPKL/1137/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí scanu  trestního oznámení, které podala MČ Praha - Klánovice a vyčíslení nákladů, které MČ v souvislosti s tím doposud vynaložila.

Žadatel podal totožnou žádost dne 7. 3. 2016. Tato byla dle §11 odst. 4 zákona č. 106/1999Sb. v pl. zn. zamítnuta a následné odvolání žadatele proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnutí informace bylo dne 4. 5. 2016 postoupeno k projednání MHMP jako odvolacímu orgánu. V tomto smyslu byl žadatel dne 18. 5. 2016 informován.

................................................................

8/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 28. 06. 2016 pod č.j.MCPKL/1427/2016 žádost o poskytnutí informace od člena zastupitelstva MČ Praha-Klánovice, a to:

 -rozhodnutí o vyhlášení VŘ na výběr agentury pro vypracování studie k výstavbě domu seniorů, včetně výběrových kriterií. Podklady k VŘ. Rozhodnutí o složení komisí, potvrzení závěrů hodnotící komise.

Dne 28. 6. 2016 byly poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

9/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 02. 08. 2016 pod č.j.MCPKL/1738/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace, kdo připravoval a kdo je zodpovědný za rozhodnutí ÚMČ Praha - Klánovice MCPKL/1438/1464/2016 ohledně odmítnutí žádosti o poskytnutí informace.

Dne 04. 08. 2016 byla informace poskytnuta.

---------------------------------------------------

10/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 05. 08. 2016 pod č.j.MCPKL/1764/2016 žádost o poskytnutí informace od Transparency International ČR, o.p.s.

1. Sdělení, zda MČ uzavřela od 1. 1. 2007 do současnosti smlouvu (např. darovací nebo o spolupráci), ve které budoucí stavebník poskytuje finanční plnění městské části a městská část se zavazuje poskytnout budoucímu stavebníkovi součinnost.

2. Sdělení, zda městská část uzavřela od 1. 1. 2007 do současnosti plánovací smlouvu ve smyslu §66 odst.2 zákona č. 183/2006Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.

3. KOpie smluv uvedených v bodě 1)a2), pokud došlo k jejich uzavření.

4. Všechna správní rozhodnutí, která byla vydána v souvislosti se smlouami v bodě 1)a2), pokud existují.

Žadateli byla poskytnuta informace v celém rozsahu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

11/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 7. 11. 2016 pod č.j. MCPKL/2484/2016 žádost členky zastupitelstva o poskytnutí informace:

- kolik ks stromů bylo celkem povoleno vykácet v roce 2016 a 2015 naší MČ, kolik jich bylo vykáceno, jaká byla uložena náhradní výsadba, do kdy musí být uskutečněna, kolik ks stromů bylo již vysázeno, kdy řízení proběhlo, kdy došlo k pokácení stromů, kdy byla realizována náhradní výsadba a uvedení místa, kde byly stromy vykáceny a kde nahrazeny tak, aby bylo možno tato místa identifikovat.

Žadatelce byly dne 9. 11. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 9. 11. 2016 pod č.j. MCPKL/2497/2016 žádost občana Klánovic o poskytnutí informace:

- kolik činily celkové náklady spojené se sepsáním a podáním trestního oznámení ze dne 8. 12. 2015 a následným právním zastoupením MČ Praha - Klánovice v předmětném řízení až do konečného odložení věci.

Žadateli byly dne 9. 11. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

13/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 9. 11. 2016 pod č.j. MCPKL/2490/2016 žádost občana Klánovic o poskytnutí informace:

- žádost o zaslání kopie platového výměru resp. platových výměrů tajemnice ÚMČ Praha - Klánovice platných v období od 10.10.2014

- sdělení informace, zda byly jmenované zaměstnankyni vyplaceny nějaké příplatky dle zákoníku práce s uvedením jejich názvu, výše a data poskytnutí

- zda byly jmenované zaměstnankyni v uvedeném období vyplaceny odměny, příp. cílové odměny podle zákoníku práce s uvedením částky, důvodu a data jejich poskytnutí

Žadateli byly dne 11. 11. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

Žadatel podal stížnost na MHMP pro nečinnost úřadu. ÚMČ zaslal materiál - odpovědi zaslané žadateli k posouzení na MHMP.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

14/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 24. 11. 2016 č. j. MCPKL/2647/2016 dotaz občana Klánovic o poskytnutí informace:

- kdy byla doručena výpověď z pracovního poměru zaměstnankyni p. Vladimíře Havličové

- kdo výpověď připravoval, kdo ji za MČ jako statutární orgán zaměstnavatele podepsal

- kolik činil plat stanovený p. Havličkové ke dni doručení výpovědi

- kolik měsíců MČ následně neumožňovala p. Havličkové vykonávat práci v rámci pracovního poměru

Žadateli byly dne 1. 12. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

15/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 23. 12. 2016 č. j. MCPKL/2942/2016 žádost občana Klánovic o poskytnutí scanů faktur vystavených Městské části Praha - Klánovice advokáty: JUDr. Martinem Korbařem, Mgr. Ludovítem Pavelou a JUDr. Jakubem Blažkem v období od 1. 4. 2014.

Žadateli byly dne 28. 12. 2016 zaslány požadované informace v celém rozsahu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

16/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 22.(30) 12. 2016 č. j. MCPKL/2959/2016 žádost členky zastupitelstva o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice.

Dne 30. 12. 2016 bylo tazatelce sděleno, že si lze od pondělí 2. 1. 2017, po zveřejnění ověřeného zápisu na webu MČ, zvukový záznam na ÚMČ Praha - Klánovice poslechnout. Tímto je žádost považována za vyřízenou v celém rozsahu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ROK 2015

1/2015

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 28. 1. 2015 pod č.j.MCPKL/218/2015 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace v záležitosti uzavřených smluv za období 2009 - 2014 s firmou Dobrý trh na pronájem pozemků za účelem pořádání tzv. Farmářských trhů.

Žadateli byly dne 2. 2. 2015 poskytnuty níže uvedené dokumenty:

1. Kopie smlouvy uzavřená dne 31.3.2010. Bylo sděleno, že nelze doložit, zda v tomto období byly dodrženy podmínky zveřejnění záměru pronájmu pozemků.

2. Kopie zveřejnění záměru pronájmu pozemků ze dne 31.1.2013.

3. Kopie zápisu a usnesení RMČ ze dne 20.2.2013 o schválení pronájmu předmětných pozemků.

4. Kopie smlouvy uzavřené dne 20. 5. 2013.

---------------------------------------------------

2/2015

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 04. 02. 2015 pod č.j.MCPKL/291/2015 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace v záležitosti uzavřených smluv a dodatků za období 2006 - 2014 na proná-jem pozemku a zřízení campingu., smlouva o pronájmu bazénu - koupaliště, vyčíslení nákladů vynaložených MČ nebo hl.m. Prahou do technickéhozařízenía bazénu před předá-ním provozovateli nebo během nájemního vztahu.

Žadateli byly dne 10. 2. 2015 poskytnuty níže uvedené dokumenty:

1. Kopie smlouvy o pronájmu nemovitosti ze dne 7. 3. 2006.

2. Dodatek č. 1 ke smlouvě ze dne 5. 6. 2007 - kopie.

3. Kopie smlouvy ze dne 23. 6. 2008.

4. Dodatek ze dne 3. 11. 2014 - kopie.

5. Vyčíslení nákladů spojených s uvedením technického zařízení a bazénu do provozuschopného stavu před předáním provozovateli a během nájemního vztahu s provozovatelem.

---------------------------------------------------

3/2015

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 11. 03. 2015 pod č.j.MCPKL/545/2015od obča na Klánovic žádost o poskytnutí informace na vzdělání tajemnice ÚMČ, její zařazení do platové třídy a platového stupně a kolik činil její celkový hrubý příjem za rok 2014 vyplacený zaměstnavatelem MČ Praha-Klánovice.

Žadateli byly dne 16. 3. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

4/2015

Úřad MČ Praha - Klánovice obdržel dne 14. 4. 2015 pod č.j. MCPKL/804/2015 od občanky Uherského Brodu žádost o poskytnutí informace, zda MČ Praha - Klánovice uzavřela smlouvy se subjekty TSE, spol. s r.o., se sídlem České Budějovice a se spol. euroAWK s.r.o., se sídlem Praha 10 - Vršovice.

Žadatelce byly dne 15. 4. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

5/2015

Úřad MČ Praha - Klánovice obdržel dne 9. 4 2015 pod č.j. MCPKL/760/2015 a 13. 4. 2015 pod č.j. MCPKL/782/2015 od občana Klánovic žádost o vysvětlení vyměření poplatku za zábor veřejného prostranství.

Žadateli  byly dne 27. 4. 2015 poskytnuty in-formace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

6/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 30. 4. 2015 pod č.j. MCPKL/925/2015 žádost o poskytnutí informace od Transparency International ČR, o.p.s. ve vztahu k místnímu referendu, které se konalo dne 11. 10. 2014.

Žadateli byly dne 5.5.2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

7/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 22.6.2015 pod č.j. MCPKL1310/2015 žádost o poskytnutí informace od  "Právo ve veřejném zájmu, z.s." ohledně skutečně vyplacených platů a odměn za rok 2014 jmenovitě u tajemnice úřadu a všech vedoucích jednotlivých odborů ÚMČ.

Žadateli byly dne 30. 6. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

8/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 27.7.2015 pod č.j. MCPKL/1532/2015 žádost o poskytnutí informace od "Business Media CZ, s.r.o. ohledně  zaslání investičních plánů MČ pro rok 2015.

Žadateli byly dne 5. 8. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

9/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 26.10.2015 pod č.j. MCPKL/2169/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic, ohledně:

JURTA v MŠ - zápis z otevírání obálek, hodnocení výběr.komise, SoD.

REVITALIZ.ALEJE HB - zadáv.dokument., VŘ, projekč.dokument., zápis z otev.obálek, zápis rozhod.výběr.komise, SoD.

Žadateli byly dne 2. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

10/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 04.11.2015 pod č.j. MCPKL/2233/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic, ohledně:

REVITALIZ.ALEJE HB - nabídky prvních tří uchazečů o veřejnou zakázku.

Žadateli byly dne 23. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

11/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 13.11.2015 pod č.j. MCPKL/2235/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic, ohledně:

celkových nákladů na právní zastoupení MČ Praha - Klánovice v souvislosti se soudním sporem vedeným u Okr.soudu pro Prahu 9 ve věci sp.zn. 19C 126/2014 a odvol.řízení u Městského soudu v Praze ve věci sp.zn. 62Co 204,205/2015 - jednotlivě.

 

Žadateli byly dne 18. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

12/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 23.11.2015 pod č.j. MCPKL/2384/2015 žádost o poskytnutí informace od Transparency international ČR, ohledně:

poskytnutí seznamu všech veřejných zakázek na stavební práce, na kterých se jako stavebník nebo jako jeden ze  subdodavatelů podílel Jaroš Jiří - ZISTA, poskytnutí zadávacích dokumentací k zakázkám, na kterých se jmenovaná firma podílela. Poskytnutí informace, zda má MČ Praha - Klánovice interní pravidla pro zadávání zakázek malého rozsahu.

 

Žadateli byly dne 24. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

13/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 23.11.2015 pod č.j. MCPKL/2396/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic.

V jaké pl.třídě a pl. stupni je aktuálně zařazena tajemnice ÚMČ, kolik činí osobní příplatek a příplatek za vedení, kdy a kým byl za MČ podepsán aktuální plat. výměr.

kolik činí měsíční nájemné za byt pronajatý tajemnici ÚMČ , jakou výměru pronajatý byt má a kdy byla uzavřena aktuálně platná smlouva.

Žadateli byly dne 24. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

--------------------------------------------------

14/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 7.12.2015 pod č.j. MCPKL/2502/2015 žádost o poskyt-nutí informace od společnosti Heagl s.r.o., Frýdek Místek.

Zda ÚMČ Praha - Klánovice používá právní informační systém CODEXIS dodavatele Atlas consulting spol. s r.o. včetně doplňků tohoto softwaru a uzavření smlouvy.

Žadateli byly dne 8. 12. 2015 poskytnuty požadované informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

15/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 10.12.2015 pod č.j. MCPKL/2532/2015 žádost o poskytnutí informace od společnosti TC 101 s.r.o., Praha - Letňany.

Poskytnutí seznamu fungujících stanic měření emisí dle zákona 56/2001Sb. v pl.zn.

Žadateli byly dne 10. 12. 2015 poskytnuty požadované informace v celém rozsahu.