Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech Dutch English German Italian Polish Ukrainian Vietnamese

Mapový portál

ZDE

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Návštěvnost stránek

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 335
TÝDEN: 4482
CELKEM: 469443

Aktuální počasí

Počasí dnes:

22. 10. 2017

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo déšť, během odpoledne od západu ustávání srážek. Denní teploty 11 až 15°C. Noční teploty 8 až 4°C.

Přehrát/Zastavit Další

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Zveřejnění obsahu informací poskytnutých na žádost podle §5 odst. 3 zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění

 

ROK 2017

 

1/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 17. 1. 2017 pod č.j.MCPKL/146/2017 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace - scanu pracovní náplně tajemnice ÚMČ Praha - Klánovice, a to jak aktuálního znění, tak všech předešlých od 1. 5. 2011.

 

Žadateli byly dne 18. 1. 2017 poskytnuty informace v celém rozsahu. Byl mu zaslán výpis Organizačního řádu ÚMČ Praha - Klánovice, kde je uvedena činnost tajemnice ÚMČ a též správního odboru ÚMČ.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 18. 1. 2017 pod č.j.MCPKL/159/2017 od občana Klánovic žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 15. a 16. 12. 2016.

Žadateli bylo dne 23. 1. 2017 odesláno rozhodnutí o odmítnutí poskytnutí zvukového záznamu

Rozhodnutí o žádosti

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 27. 1. 2017 pod č.j.MCPKL/224/2017 od občana Klánovic žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 15. a 16. 12. 2016 a zvukový záznam z veřejného zasedání ZMČ ze dne 16. 1. 2017.

Rozhodnutí o žádosti

Rozhodnutí o žádosti

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 2.2. 2017 pod č.j.MCPKL/288/2017 od členky ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 16. 1. 2017.

Dne 3.2.2017 byla žadatelka požádána o osobní převzetí zvukového záznamu, a to proti podpisu.

Dne 7. 2. 2017 si žadatelka osobně zvukový záznam převzala na ÚMČ Praha-Klánovice.

Záznam o převzetí zvukového záznamu

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

5/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 2.2. 2017 pod č.j.MCPKL/287/2017 od člena ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice ze dne 16. 1. 2017.

Dne 3.2.2017 byl žadatel požádán o osobní převzetí zvukového záznamu, a to proti podpisu.

Záznam o převzetí zvukového záznamu

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

6/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 13. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/356/2017 od členky ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí informace, kolik bylo podáno trestních oznámení na pana Ing. Horníčka po dobu jeho cca 26 měsíčního vykonávání funkce starosty. Popřípadě o sdělení, který kompetentní orgán má tato oznámení v evidenci.

Odpověď - trestní oznámení.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

7/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 17. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/415/2017 od členky ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí informace, kolik činila finanční odměna měsíčně pana starosty Horníčka, kolik činí finanční odměna měsíčně panu starostovi Polákovi, kolik bude finanční odměna pro asistentku.

Odpověď na č.j. MCPKL/415/2017-finanční odměny

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

8/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 20. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/427/2017 od člena ZMČ Praha - Klánovice žádost o poskytnutí informace.

1. Smlouva o zimní údržbě z předešlého období

2. Rozhodnutí Rady MČ o vypsání zadávacího řízení, jmenování komise pro otevírání obálek,hodnotící komise.

3. Zadávací řízení na zimní údržbu (včetně všech příloh)

4. Došlé nabídky

5. Zápis komise pro otevírání obálek, zápis a doporučení hodnotící komise

7. Rozhodnutí rady o potvrzení výsledku zadávacího řízení (rozhodnutí o výběru firmy)

8. Smlouvu s novým dodavatelem služeb

9. Soupis reklamací a reklamačních řízení, včetně reklamačních protokolů

10. Opis jednotlivých faktur dodavatele

11. Opis stížností občanů na zimní údržbu, který obdržel úřad

 

Dne 20. 2. 2017 bylo žadateli v celém rozsahu žádosti odpovězeno.

Doplňující informace k poskytnutým informacím.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

9/2017

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 17. 2. 2017 pod č.j.MCPKL/418/2017 žádost o poskytnutí informace - zaslání investičních plánů města pro rok 2017, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány na rok 2017 a budou financovány z rozpočtu obce nebo jiných veřejných rozpočtů.

- název projektu

- stručný popis projektu

- rozpočet projektu v mil.Kč

- plánovaný termín započetí projektu

- předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele

Odpověď na MCPKL/418/2017 zaslaná dne 23.2.2017

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

10/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 23.2.2017 pod č.j. MCPKL/478/2017 žádost od občana Teplic o poskytnutí kopie Přílohy č.1, část II., tabulka č.1 k vyhlášce č. 416/2004Sb. pokud je součástí aktuální zprávy o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě, vytvořené podle § 22 zákona č.320/2001Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě ......................

 

Odpověď na MCPKL/478/2017 zaslaná dne 23.2.2017

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozhodnutí MHMP o poskytnutí informací - odpovědi č.j. MCPKL/402/2017 ze dne 16.2.2017

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

11/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 06. 03. 2017 pod č.j. MCPKL/583/2017 žádost od člena zastupitelstva o:

- Zaslání aktuálního organizačního řádu úřadu MČ Praha-Klánovice a organizační struktury úřadu MČ

- Výše odměny, osobního příplatku, pracovní náplň a další ujednání s novým pracovníkem (např. předložením uzavřené pracovní smlouvy)

- jméno a příjmení nového pracovníka, jeho dosavadní zkušenosti (postačí i doložený CV do výběrového řízení)

- rozhodnutí o jmenování komise pro výběr (výběrové komise), dále jen „komise“.

- seznam uchazečů

- rozhodnutí komise o nejlepším uchazeči, návrh komise

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 06. 03. 2017 pod č.j. MCPKL/573/2017 žádost od členky zastupitelstva o poskytnutí informace:

- kolik Kč činí finanční odměna pro asistentku

- pracovní náplň asistentky

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

13/2017

ÚMČ Praha-Klánovice obdržel dne 16. 03. 2017 pod č.j. MCPKL/657/2017 žádost od člena zastupitelstva o poskytnutí informace:

 

Žádám o poskytnutí informace s odkazem na zákon o hl.m. Praze v režimu zákona  č. 106/1999 Sb. v platném znění a to: 

- kupní smlouvu, nebo pachtovní smlouvu, nebo nájemní smlouvu, či jiný doklad prokazující nákup/oprávnění k použití kopírovacího stroje, který slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- kupní smlouvu, nebo pachtovní smlouvu, nebo nájemní smlouvu, či jiný doklad prokazující nákup/ oprávnění k použití tiskárny/tiskáren, která slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- fakturu, či jiný doklad prokazující náklady na servis kopírovacího stroje, který slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- fakturu, či jiný doklad prokazující náklady na servis  tiskárny/tiskáren, která slouží pro vyřizování žádostí de zákona č. 106/1999 Sb. v pl znění.

- faktury, prokazující nákup kancelářských potřeb, tj. papírů ve formátu A4, A3, tonerů, a CD nosičů, dle sazebníku úhrad MČ-KL položka 1), ze dne 1.3.2017, tak aby byly osvědčeny skutečné náklady uvedené v sazebníku.

- faktury, výměry, či jiné dokumenty prokazující další výdaje spojené a zahrnuté do stanovené ceny sazebníku úhrad MČ-KL položka 1), ze dne 1.3.2017, s důrazem na jejich relevantnost, ti. informaci, resp. doklad o tom, kolik kopií se vztahuje k předmětným nákladům, tak aby bylo možné ověřit správnost stanovené ceny v sazebníku.  

- platové výměry všech zaměstnanců úřadu MČ Praha-Klánovice, podílejících se na vyřizování žádostí podle zákona č. 106/1999 Sb.

- algoritmus výpočtu, na základě kterého Rada MČ dospěla k výši odměny za hodinu práce – položka sazebníku  2).

- Informaci, do jaké platové třídy by byl zařazen pracovník pořizující pouze kopie listin a dále pracovník pracující se spisem, tj. vyhledávání požadovaných dokumentů a v jaké výši by takovýto pracovník/pracovníci pobírali mzdu dle příslušných zákonných ustanovení.

- doklady prokazující počet kopií učiněném na kopírovacím stroji, či na tiskárně s důrazem na životnost černobílých, či barevných náplní sloužící k tisku, resp. k pořizování kopií tak, aby bylo možné ověřit relevantnost stanovených  nákladů v sazebníku.

- doklady (znalecký posudek) prokazující životnost kopírky, či tiskárny s důrazem na relevantnost rozúčtování pořizovacích nákladů, či jiných výdajů, tak aby bylo možné ověřit relevantnost stanovených  nákladů v sazebníku položka 1)

- s ohledem na to, že ceník v položce  3) a 4) - poštovné je odchylně stanoven od sazebníku České pošty, a.s. žádám o zaslání kopie smlouvy mezi MČ a Českou poštou o poskytování služeb, ve které budou uvedeny odchylné ceny od běžného sazebníku pošty.

- pokud slouží stejný stroj pro tisk a kopírování, prosím o doložení způsobu stanovení cen a vysvětlení rozdílně stanovené ceny pro kopii a pro tisk.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ROK 2016

1/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 15. 1. 2016 pod č.j.MCPKL/114/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace a vydání dokladů: Výzvy k podání nabídek, nabídky uchazečů, výběr zhotovitele včetně hodnocení, smlouvu na provedení zakázky, kompletní fakturaci ke každé zakázce.

1. zemní práce na Deponii Smidarská v souvislosti se směnou pozemků

2. oprava komuikací ulice Smidarská v úseku od Vodojemské do Malé Smidarské a ul. Slatinská v okolí křižovatky s ul. Jeníkovickou a cyklostezkou.

3. oprava bytu, garsonky u Bazaru (leden, únor 2015).

Žadatel žádá o poskytnutí informací o mzdových nákladech zaměstnanců MČ Praha - Klánovice vč. všech odměn za rok 2015. U odměn - prémií datumy vyplacení odměn a zdůvodnění udělení odměn.

Žadateli byly dne 19. 1. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

2/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 18. 1. 2016 pod č.j.MCPKL/124/2016 od občana Prahy 10  žádost o poskytnutí informace, a to seznam všech došlých faktur na MČ Praha - Klánovice v rozsahu minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data úhrady fakturovaného plnění, popisu, IČ a názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku 2015 včetně.

Žadateli byly dne 19. 1. 2016 poskytnuty informace v částečném rozsahu.

---------------------------------------------------

3/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 12. 2. 2016 pod č.j.MCPKL/355/2016 od žadatele Istav Media, s.r.o. žádost o poskytnutí informace o plánovaných nvestičních plánech a stavebních projektů na rok 2016. Žadatel požádal o : název projektu, stručný popis, rozpočet v mil., plán.termín započetí a předpokládaný termín VŘ na dodavatele.

Žadateli byly dne16. 2. 2016 poskytnuty in-formace v celém  rozsahu.

---------------------------------------------------

4/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 07. 03. 2016 pod č.j.MCPKL/534/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace k trestnímu oznámení, které podala MČ Praha - Klánovice.

Žadateli dle §11 (4) zákona 106/1999Sb. v pl.zn. nebyla požadovaná informace poskytnuta.

Žadateli bylo dne 21. 3.  2016 zasláno odmítnutí poskytnutí požadované informace.

Žadateli bylo dne 12. 4. 2016 zasláno rozhodnutí o odmítnutí podání nformace v celém rozsahu.

Žadatel dne 22. 4. 2016 pod č.j. MCPKL/933/2016 podal odvolání proti rozhodnutí o zamítnutí poskytnutí informace č.j. MCPKL/534/2016

--------------------------------------------------

5/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 31. 03. 2016 pod č.j.MCPKL/744/2016 od občana Klánovic a člena zastupitel-stva žádost o poskytnutí informace.

-forma výběru zhotovitele na dostavbu MŠ, zdůvodnění

- kriteria pro oslovení dodavatelů

- kopie výzev včetně všech příloh

kopie všech rozhodnutí, zápis hodnotící komise, rozbor ekonomických aspektů pro zvolený typ stavby a souvisjící dokumentace

- dokumentace zahradního altánu v MŠ a veškerá související rozhodnutí

Požadované informace byly žadateli poskytnuty.

--------------------------------------------------

6/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 12. 04. 2016 pod č.j.MCPKL//2016 od občana Klánovic  žádost o poskytnutí informace:

- kolik činily celkové náklady na měsíční odměny neuvolněného zástupce starosty v období listopad 2014 - březen 2016.

- kolik bylo skutečně vyplaceno netto při zohlednění dovolené, případně pracovní neschopnosti aj.

Žadateli byly dne 14.4. 2016 poskytnuty informace v celém  rozsahu.

 

---------------------------------------------------

7/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 18. 05. 2016 pod č.j.MCPKL/1137/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí scanu  trestního oznámení, které podala MČ Praha - Klánovice a vyčíslení nákladů, které MČ v souvislosti s tím doposud vynaložila.

Žadatel podal totožnou žádost dne 7. 3. 2016. Tato byla dle §11 odst. 4 zákona č. 106/1999Sb. v pl. zn. zamítnuta a následné odvolání žadatele proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnutí informace bylo dne 4. 5. 2016 postoupeno k projednání MHMP jako odvolacímu orgánu. V tomto smyslu byl žadatel dne 18. 5. 2016 informován.

................................................................

8/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 28. 06. 2016 pod č.j.MCPKL/1427/2016 žádost o poskytnutí informace od člena zastupitelstva MČ Praha-Klánovice, a to:

 -rozhodnutí o vyhlášení VŘ na výběr agentury pro vypracování studie k výstavbě domu seniorů, včetně výběrových kriterií. Podklady k VŘ. Rozhodnutí o složení komisí, potvrzení závěrů hodnotící komise.

Dne 28. 6. 2016 byly poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

9/2016

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 02. 08. 2016 pod č.j.MCPKL/1738/2016 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace, kdo připravoval a kdo je zodpovědný za rozhodnutí ÚMČ Praha - Klánovice MCPKL/1438/1464/2016 ohledně odmítnutí žádosti o poskytnutí informace.

Dne 04. 08. 2016 byla informace poskytnuta.

---------------------------------------------------

10/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 05. 08. 2016 pod č.j.MCPKL/1764/2016 žádost o poskytnutí informace od Transparency International ČR, o.p.s.

1. Sdělení, zda MČ uzavřela od 1. 1. 2007 do současnosti smlouvu (např. darovací nebo o spolupráci), ve které budoucí stavebník poskytuje finanční plnění městské části a městská část se zavazuje poskytnout budoucímu stavebníkovi součinnost.

2. Sdělení, zda městská část uzavřela od 1. 1. 2007 do současnosti plánovací smlouvu ve smyslu §66 odst.2 zákona č. 183/2006Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.

3. KOpie smluv uvedených v bodě 1)a2), pokud došlo k jejich uzavření.

4. Všechna správní rozhodnutí, která byla vydána v souvislosti se smlouami v bodě 1)a2), pokud existují.

Žadateli byla poskytnuta informace v celém rozsahu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

11/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 7. 11. 2016 pod č.j. MCPKL/2484/2016 žádost členky zastupitelstva o poskytnutí informace:

- kolik ks stromů bylo celkem povoleno vykácet v roce 2016 a 2015 naší MČ, kolik jich bylo vykáceno, jaká byla uložena náhradní výsadba, do kdy musí být uskutečněna, kolik ks stromů bylo již vysázeno, kdy řízení proběhlo, kdy došlo k pokácení stromů, kdy byla realizována náhradní výsadba a uvedení místa, kde byly stromy vykáceny a kde nahrazeny tak, aby bylo možno tato místa identifikovat.

Žadatelce byly dne 9. 11. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 9. 11. 2016 pod č.j. MCPKL/2497/2016 žádost občana Klánovic o poskytnutí informace:

- kolik činily celkové náklady spojené se sepsáním a podáním trestního oznámení ze dne 8. 12. 2015 a následným právním zastoupením MČ Praha - Klánovice v předmětném řízení až do konečného odložení věci.

Žadateli byly dne 9. 11. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

13/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 9. 11. 2016 pod č.j. MCPKL/2490/2016 žádost občana Klánovic o poskytnutí informace:

- žádost o zaslání kopie platového výměru resp. platových výměrů tajemnice ÚMČ Praha - Klánovice platných v období od 10.10.2014

- sdělení informace, zda byly jmenované zaměstnankyni vyplaceny nějaké příplatky dle zákoníku práce s uvedením jejich názvu, výše a data poskytnutí

- zda byly jmenované zaměstnankyni v uvedeném období vyplaceny odměny, příp. cílové odměny podle zákoníku práce s uvedením částky, důvodu a data jejich poskytnutí

Žadateli byly dne 11. 11. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

Žadatel podal stížnost na MHMP pro nečinnost úřadu. ÚMČ zaslal materiál - odpovědi zaslané žadateli k posouzení na MHMP.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

14/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 24. 11. 2016 č. j. MCPKL/2647/2016 dotaz občana Klánovic o poskytnutí informace:

- kdy byla doručena výpověď z pracovního poměru zaměstnankyni p. Vladimíře Havličové

- kdo výpověď připravoval, kdo ji za MČ jako statutární orgán zaměstnavatele podepsal

- kolik činil plat stanovený p. Havličkové ke dni doručení výpovědi

- kolik měsíců MČ následně neumožňovala p. Havličkové vykonávat práci v rámci pracovního poměru

Žadateli byly dne 1. 12. 2016 poskytnuty informace v celém rozsahu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

15/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 23. 12. 2016 č. j. MCPKL/2942/2016 žádost občana Klánovic o poskytnutí scanů faktur vystavených Městské části Praha - Klánovice advokáty: JUDr. Martinem Korbařem, Mgr. Ludovítem Pavelou a JUDr. Jakubem Blažkem v období od 1. 4. 2014.

Žadateli byly dne 28. 12. 2016 zaslány požadované informace v celém rozsahu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

16/2016

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 22.(30) 12. 2016 č. j. MCPKL/2959/2016 žádost členky zastupitelstva o poskytnutí zvukového záznamu z veřejného zasedání ZMČ Praha - Klánovice.

Dne 30. 12. 2016 bylo tazatelce sděleno, že si lze od pondělí 2. 1. 2017, po zveřejnění ověřeného zápisu na webu MČ, zvukový záznam na ÚMČ Praha - Klánovice poslechnout. Tímto je žádost považována za vyřízenou v celém rozsahu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ROK 2015

1/2015

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 28. 1. 2015 pod č.j.MCPKL/218/2015 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace v záležitosti uzavřených smluv za období 2009 - 2014 s firmou Dobrý trh na pronájem pozemků za účelem pořádání tzv. Farmářských trhů.

Žadateli byly dne 2. 2. 2015 poskytnuty níže uvedené dokumenty:

1. Kopie smlouvy uzavřená dne 31.3.2010. Bylo sděleno, že nelze doložit, zda v tomto období byly dodrženy podmínky zveřejnění záměru pronájmu pozemků.

2. Kopie zveřejnění záměru pronájmu pozemků ze dne 31.1.2013.

3. Kopie zápisu a usnesení RMČ ze dne 20.2.2013 o schválení pronájmu předmětných pozemků.

4. Kopie smlouvy uzavřené dne 20. 5. 2013.

---------------------------------------------------

2/2015

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 04. 02. 2015 pod č.j.MCPKL/291/2015 od občana Klánovic žádost o poskytnutí informace v záležitosti uzavřených smluv a dodatků za období 2006 - 2014 na proná-jem pozemku a zřízení campingu., smlouva o pronájmu bazénu - koupaliště, vyčíslení nákladů vynaložených MČ nebo hl.m. Prahou do technickéhozařízenía bazénu před předá-ním provozovateli nebo během nájemního vztahu.

Žadateli byly dne 10. 2. 2015 poskytnuty níže uvedené dokumenty:

1. Kopie smlouvy o pronájmu nemovitosti ze dne 7. 3. 2006.

2. Dodatek č. 1 ke smlouvě ze dne 5. 6. 2007 - kopie.

3. Kopie smlouvy ze dne 23. 6. 2008.

4. Dodatek ze dne 3. 11. 2014 - kopie.

5. Vyčíslení nákladů spojených s uvedením technického zařízení a bazénu do provozuschopného stavu před předáním provozovateli a během nájemního vztahu s provozovatelem.

---------------------------------------------------

3/2015

Úřad MČ Praha-Klánovice obdržel dne 11. 03. 2015 pod č.j.MCPKL/545/2015od obča na Klánovic žádost o poskytnutí informace na vzdělání tajemnice ÚMČ, její zařazení do platové třídy a platového stupně a kolik činil její celkový hrubý příjem za rok 2014 vyplacený zaměstnavatelem MČ Praha-Klánovice.

Žadateli byly dne 16. 3. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

4/2015

Úřad MČ Praha - Klánovice obdržel dne 14. 4. 2015 pod č.j. MCPKL/804/2015 od občanky Uherského Brodu žádost o poskytnutí informace, zda MČ Praha - Klánovice uzavřela smlouvy se subjekty TSE, spol. s r.o., se sídlem České Budějovice a se spol. euroAWK s.r.o., se sídlem Praha 10 - Vršovice.

Žadatelce byly dne 15. 4. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

5/2015

Úřad MČ Praha - Klánovice obdržel dne 9. 4 2015 pod č.j. MCPKL/760/2015 a 13. 4. 2015 pod č.j. MCPKL/782/2015 od občana Klánovic žádost o vysvětlení vyměření poplatku za zábor veřejného prostranství.

Žadateli  byly dne 27. 4. 2015 poskytnuty in-formace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

6/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 30. 4. 2015 pod č.j. MCPKL/925/2015 žádost o poskytnutí informace od Transparency International ČR, o.p.s. ve vztahu k místnímu referendu, které se konalo dne 11. 10. 2014.

Žadateli byly dne 5.5.2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

7/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 22.6.2015 pod č.j. MCPKL1310/2015 žádost o poskytnutí informace od  "Právo ve veřejném zájmu, z.s." ohledně skutečně vyplacených platů a odměn za rok 2014 jmenovitě u tajemnice úřadu a všech vedoucích jednotlivých odborů ÚMČ.

Žadateli byly dne 30. 6. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

8/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 27.7.2015 pod č.j. MCPKL/1532/2015 žádost o poskytnutí informace od "Business Media CZ, s.r.o. ohledně  zaslání investičních plánů MČ pro rok 2015.

Žadateli byly dne 5. 8. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

9/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 26.10.2015 pod č.j. MCPKL/2169/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic, ohledně:

JURTA v MŠ - zápis z otevírání obálek, hodnocení výběr.komise, SoD.

REVITALIZ.ALEJE HB - zadáv.dokument., VŘ, projekč.dokument., zápis z otev.obálek, zápis rozhod.výběr.komise, SoD.

Žadateli byly dne 2. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

10/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 04.11.2015 pod č.j. MCPKL/2233/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic, ohledně:

REVITALIZ.ALEJE HB - nabídky prvních tří uchazečů o veřejnou zakázku.

Žadateli byly dne 23. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

11/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 13.11.2015 pod č.j. MCPKL/2235/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic, ohledně:

celkových nákladů na právní zastoupení MČ Praha - Klánovice v souvislosti se soudním sporem vedeným u Okr.soudu pro Prahu 9 ve věci sp.zn. 19C 126/2014 a odvol.řízení u Městského soudu v Praze ve věci sp.zn. 62Co 204,205/2015 - jednotlivě.

 

Žadateli byly dne 18. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

12/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 23.11.2015 pod č.j. MCPKL/2384/2015 žádost o poskytnutí informace od Transparency international ČR, ohledně:

poskytnutí seznamu všech veřejných zakázek na stavební práce, na kterých se jako stavebník nebo jako jeden ze  subdodavatelů podílel Jaroš Jiří - ZISTA, poskytnutí zadávacích dokumentací k zakázkám, na kterých se jmenovaná firma podílela. Poskytnutí informace, zda má MČ Praha - Klánovice interní pravidla pro zadávání zakázek malého rozsahu.

 

Žadateli byly dne 24. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

13/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 23.11.2015 pod č.j. MCPKL/2396/2015 žádost o poskytnutí informace od občana Klánovic.

V jaké pl.třídě a pl. stupni je aktuálně zařazena tajemnice ÚMČ, kolik činí osobní příplatek a příplatek za vedení, kdy a kým byl za MČ podepsán aktuální plat. výměr.

kolik činí měsíční nájemné za byt pronajatý tajemnici ÚMČ , jakou výměru pronajatý byt má a kdy byla uzavřena aktuálně platná smlouva.

Žadateli byly dne 24. 11. 2015 poskytnuty informace v celém rozsahu.

--------------------------------------------------

14/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 7.12.2015 pod č.j. MCPKL/2502/2015 žádost o poskyt-nutí informace od společnosti Heagl s.r.o., Frýdek Místek.

Zda ÚMČ Praha - Klánovice používá právní informační systém CODEXIS dodavatele Atlas consulting spol. s r.o. včetně doplňků tohoto softwaru a uzavření smlouvy.

Žadateli byly dne 8. 12. 2015 poskytnuty požadované informace v celém rozsahu.

---------------------------------------------------

15/2015

ÚMČ Praha - Klánovice obdržel dne 10.12.2015 pod č.j. MCPKL/2532/2015 žádost o poskytnutí informace od společnosti TC 101 s.r.o., Praha - Letňany.

Poskytnutí seznamu fungujících stanic měření emisí dle zákona 56/2001Sb. v pl.zn.

Žadateli byly dne 10. 12. 2015 poskytnuty požadované informace v celém rozsahu.